Padangų servisas - Jūsų automobiliui

+370 601 13 303

SVARBU!

KADA LAIKAS KEISTI PADANGAS?

Pagal kelių eismo taisykles, žieminės padangos privalomos nuo lapkričio 10 d. iki kovo 31 d. Su dygliuotomis padangomis leidžiama važiuoti nuo lapkričio 1 d. iki balandžio 10 d. (t.y. nuo balandžio 10 d. iki spalio 31 d. eksploatuoti transporto priemones su dygliuotomis padangomis draudžiama). Transporto priemonę su vasarinėmis padangomis leidžiama eksploatuoti nuo balandžio 1 d. iki lapkričio 9 d. Svarbu atsižvelgti ne tik į nustatytus kelių eismo taisyklių reikalavimus, bet ir į realias vairavimo sąlygas. Pavyzdžiui, rudenį (spalio mėnesio pabaigoje, lapkričio pradžioje) ypač rytais bei vakarais jau galime sulaukti žemesnės nei 5°C arba neigiamos temperatūros. Esant tokioms oro sąlygoms, sumažėja vasarinių padangų sukibimas su kelio danga ir žymiai didesnį saugumą užtikrina žieminės padangos, kurių mišinys ir technologijos pritaikytos žemesnei nei 7°C temperatūrai. Privalu žinoti. Žieminių padangų minimalus leistinas protektoriaus gylis yra 3 mm, vasarinių padangų minimalus leistinas protektoriaus gylis yra 1,6 mm, tačiau daugelis padangų gamintojų rekomenduoja padangas keisti kai žieminių padangų protektoriaus gylis yra 4-5 mm, vasarinių padangų - 2-3 mm, nes kuo mažesnis padangų protektoriaus gylis, tuo padangų sukibimo savybės blogesnės. Galiausiai, padangų keitimo laikas priklauso ne tik nuo oro sąlygų ar protektoriaus gylio - jeigu padangos pažeistos ar netolygiai nusidėvėjusios - jas taip pat laikas keisti naujomis.

KODĖL YRA SVARBUS PADANGŲ SLĖGIS?

Jūsų padangos yra daug daugiau nei gumos gabalėliai. Be stabdžių, jos yra svarbiausia Jūsų transporto priemonės saugos funkcija. Laikydami jas tinkamai pripūstas, padangos gali atlikti tą darbą, kuriam jos yra skirtos: išlaikyti tinkamą sukibimą tarp transporto priemonės ir kelio bei sugerti smūgius. Kai jos nėra tinkamai pripūstos, Jūsų padangos negali atlikti savo darbo tinkamai. -Saugumas: žemas padangų slėgis lemia tai, kad didesnis padangos paviršius liečia žemę, taigi didesnė trintis tarp padangos ir kelio. Didesnė trintis reiškia didesnį netolygų protektoriaus susidėvėjimą - dėl to jūsų padangoms grėsia protektoriaus atsiskyrimas, padangos išpūtimas ir gali lemti rimtą avarija. -Komfortas: kai padangų slėgis yra per didelis, mažesnė padangų dalis liečia žemę, o Jūsų važiavimas jausis kietesnis ir „šoklesnis“. Gali sumažėti Jūsų transporto priemonės sukibimas ir padidėti stabdymo atstumas, todėl greičiausiai pajusite kiekvieną kelio nelygumą. - Ilgaamžiškumas: netinkamas slėgis padangose gali sukelti netolygų ir ankstyvą padangų nusidėvėjimą. Tinkamai pripūstos padangos paprastai tarnauja žymiai ilgiau, vadinasi, nereikės taip dažnai pirkti naujų padangų! -Efektyvus degalų naudojimas: Netinkamas slėgis padangose netgi gali paveikti degalų sąnaudas. Galite sumažinti savo degalų sunaudojimą net iki {sec 3% paprasčiausiai palaikydami tinkamą padangų slėgį.

KODĖL VAŽIUOJANT GALI VIBRUOTI VAIRAS ARBA VISAS AUTOMOBILIS?

Automobilio „drebėjimą“ (dažniausiai važiuojant 80-120km/h greičiu) gali lemti netikslus ratų balansavimas, pažeistos padangos arba ratlankiai ( gali atsirasti po susidurimo į kelio bortelį arba įvažiuojant į duobę), bei stabdžių sistemos netolygūs gedimai. Įsibegėjant, prasidėjus vairo drebėjimui, reikia atkreipti demėsį į priekinius ratus, o kai vibruoja visas automobilis – į galinius.

KODĖL YRA SVARBUS TINKAMAS RATŲ BALANSAVIMAS?

• Stabilumas kelyje;
• Mažesnės kuro sąnaudos;
• Tolygus padangų devėjimasis;
• Mažesnė pakabos gedimų tikimybė

Visa tai lemia tinkamas bei tikslus automobilio ratų balansavimas. Ratų balansavimą rekomenduojama atlikti kiekvieną kartą keičiant padangas, nesvarbu ar padangos yra naujos, ar naudotos, ar jos jau užmontuotos ant ratlankių, ar ne.

RATLANKIŲ DAŽYMAS

RATLANKIŲ DAŽYMO PROCESAS

• Įvertinamas ratlankių stovis
• Parenkamas naujas ratlankių atspalvis
• Suremontuojami pažeidimai
• Nuimamas visas senų dažų sluoksnis ( smėliavimas )
• Gruntavimas
• Dažymas milteliniu būdu
• Lakavimas
• Dažymo kokybės patikra, įvertinimas

Yra galimybė:

• Pakaitinių ratų nuoma
• Skubus dažymas per 2 d.d.



* Į ratlankių dažymo kainą neįskaičiuota padangų demontavimas / montavimas, ventilių keitimas, balansavimas, nuėmimas / pastatymas ant автомобilio..

KAINORAŠTIS

Paslauga Kaina
R16 200€ / komplektas
R17 230€ / komplektas
R18 250€ / komplektas
R19 270€ / komplektas
R20 290€ / komplektas
R21 310€ / komplektas
R22 330€ / komplektas

KAINORAŠTIS

PILNAS PADANGŲ MONTAVIMAS/BALANSAVIMAS SU PRISUKIMU

R15 - R16 - R17 1 vnt. 4 vnt.
Balansavimas 4.50 € 18.00 €
Montavimas 4.00 € 16.00 €
Nuėmimas nuo mašinos 3.50 € 14.00 €
45.00 €
R18 1 vnt. 4 vnt.
Balansavimas 5.00 € 20.00 €
Montavimas 5.00 € 20.00 €
Nuėmimas nuo mašinos 3.50 € 14.00 €
50.00 €
R19 1 vnt. 4 vnt.
Balansavimas 6.00 € 24.00 €
Montavimas 6.00 € 24.00 €
Nuėmimas nuo mašinos 4.00 € 16.00 €
60.00 €
R20 1 vnt. 4 vnt.
Balansavimas 7.00 € 28.00 €
Montavimas 6.00 € 24.00 €
Nuėmimas nuo mašinos 5.00 € 20.00 €
70.00 €
R21 1 vnt. 4 vnt.
Balansavimas 8.00 € 32.00 €
Montavimas 7.50 € 30.00 €
Nuėmimas nuo mašinos 5.00 € 20.00 €
80.00 €
R22 1 vnt. 4 vnt.
Balansavimas 9.00 € 36.00 €
Montavimas 9.00 € 36.00 €
Nuėmimas nuo mašinos 5.00 € 20.00 €
90.00 €
BUSAS su C 1 vnt. 4 vnt.
Balansavimas 6.00 € 24.00 €
Montavimas 6.00 € 24.00 €
Nuėmimas nuo mašinos 3.50 € 14.00 €
65.00 €

PADANGŲ REMONTAS

Paslauga Kaina
Grybas/Lopas 25.00 € + Mont
Šniūras 10.00 € + Mont
Hermetizavimas 4.00 € / vnt.
Ventilio keitimas 3.00 € / vnt.
Padangos utilizavimas 3.00 € / vnt.
Ratlankio lyginimas nuo 45.00 € + Mont
Virinimas 25.00 € + Mont
Padangos užšovimas 2.00 € / vnt

GALERIJA

KONTAKTAI

Žemynos g. 18, LT-06128, Vilnius

+370 601 13 303

[email protected]

I-VI 09:00 - 19:00